Hemövningar

Hemövningar från träff 20 tisdag 14/5

Samma övningar som tidigare 🙂 Det som tillkommer är för er som vill använda verktyget med bokstäver enligt Vimala-alfabetet. Här kommer en PDF med en övergripande sammanfattning av alfabetets innebörd och alla bokstäver: Sammanfattning alla bokstäver.

Klicka här för att se en bild på alla bokstäver. Vimala-alfabetet

1) Meditera dagligen
Fortsätt välja en eller flera av dina favoritmeditationer och gör dagligen.

2) Visualisera dagligen

3) Använd din laddade sten som stöd för att affirmera dagligen
Om du vill använda tekniken att intensivaffirmera så upprepar du en och samma affirmation om och om igen i ca 5-10 minuter några gånger om dagen, varje dag i minst 21 – 30 dagar.

3) Agera medvetet för att dag för dag komma ett steg närmare ditt vill. Se instruktioner i bladet ”Mitt Värdedokument” (PDF).

Stanna upp ofta och ställ dig frågan: ”Vad kan jag tänka eller göra nu (för att känna högre energi, må bättre eller komma närmare mitt vill?) Lyssna inåt på svaret och välj att följa din egen vägledning!

Extra för dig som vill mer:

Gör något av det du fått med dig från tidigare träffar. Gå tillbaka och titta på hemövningar från tidigare pass och lägg till det som passar dig bäst.

Hemövningar från träff 19 tisdag 7/5

Stanna upp ofta och ställ dig frågan: ”Vad kan jag tänka eller göra nu (för att känna högre energi, må bättre eller komma närmare mitt vill?) Lyssna inåt på svaret och välj att följa din egen vägledning!

1) Meditera dagligen
Fortsätt välja en eller flera av dina favoritmeditationer och gör dagligen.

2) Visualisera dagligen

3) Använd din laddade sten som stöd för att affirmera dagligen
Om du vill använda tekniken att intensivaffirmera så upprepar du en och samma affirmation om och om igen i ca 5-10 minuter några gånger om dagen, varje dag i minst 21 – 30 dagar.

3) Agera medvetet för att dag för dag komma ett steg närmare ditt vill. Se instruktioner i bladet ”Mitt Värdedokument” (PDF).

Extra för dig som vill mer:

Gör något av det du fått med dig från tidigare träffar. Gå tillbaka och titta på hemövningar från tidigare pass och lägg till det som passar dig bäst.